EOS-kannen suojakisko
Kuvaus
Jos kannen suojakiskon päälle asetetaan esine (esim. unohtunut pyyhe), kisko taipuu alas ja lämmitin ei välttämättä käynnisty tai lämmitys keskeytyy. Kun esine on poistettu, toimintaa jatketaan automaattisesti.
Järjestelmä koostuu ruostumattomasta teräksestä valmistetusta kiskosta (runko), metallikotelosta (antrasiittiviimeistely), jossa on integroitu katkaisumekanismi.
Asennetaan saunan seinään kiukaan yläpuolelle. Viiden eri kiskokoon ansiosta järjestelmä sopii kaikkiin EOS-lämmittimiin. Se on helppo asentaa ja liittää. Tietyissä lattialämmittimissä järjestelmä voidaan asentaa myös suoraan lämmittimeen lisäasennuskehyksen avulla.
EOS-kannen suojakisko on hyväksytty, normien mukainen turvallisuusratkaisu (EU 60335-2-53). Sitä voidaan käyttää saunamökeissä kauko- tai kauko-ohjauksella ja vähentää riskiä, että kiuas voidaan kytkeä päälle vaarallisessa tilassa (esim. pyyhe kiukaan päällä).
Kannen suojakisko on erittäin suositeltavaa turvaratkaisuna esimerkiksi WCI-01 Web App -moduulin avulla saunan etäkäyttöön älypuhelimista/tableteista.
Yhteensopiva kaikkien EOS-ohjausyksiköiden ja lähes kaikkien kiukaiden kanssa.
Seuraavat järjestelmämallit ja -koot ovat yhteensopivia lämmittimien kanssa:
94.8870 - Tyyppi 1 - 140 x 333 x 322 mm - EOS Moment W, Thermat W (Bi-O), ThermoTec W (S), Bi-O Tec W, 43FN, Euro, orgaaninen W (Bi-O), Cubo (2, +, 2+, Avantgarde, Bi-2), Big-O-B (Control), FinnRock, Herkules / Stone S25 (Vapor), Mythos S35 / S45 (Vapor)
94,8875 - Tyyppi 3 - 140 x 710 x 322 mm - EOS P1 (L, +), Herkules XL S50 (Höyry)
94.8876 - Tyyppi 4 - 140 x 333 x 482 mm - EOS EuroMax, Bi-O Max, BlackRock, Herkules S60 (höyry), Stone S60 (höyry)
94.8878 – Tyyppi 5 – 140 x 710 x 482 mm – EOS 34.G, Goliath, Herkules XL S120 (höyry)
94.8879 – Tyyppi 6 – 140 x 333 x 222 mm – EOS Picco W (Bi-O), M3 W, Filius W (Bi-O), Gracil (Bi-O), Gracil W (Bi-O)
Technical specification
- Takuu (y.) 2
Ohje
Shipping information
Yrityksemme ensisijaisena tavoitteena on toimittaa laadukkaimmat tavarat asiakkaille heille sopivana ajankohtana heidän valitsemaansa paikkaan.
Toimitamme tavarat kaikkiin maailman maihin, jos et löydä tarvitsemaasi maata tai kaupunkia toimitusosoitetta valitessasi, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected] tai soita puhelinnumeroon, toimitushinta lasketaan erikseen.
Toimitus on aina saatavilla.
Toimitustiedot:
Tilauksesi valmisteleminen lähetettäväksi kestää 2-3 arkipäivää siitä hetkestä, kun maksu on saapunut liikkeen pankkitilille. Kun tilauksesi on valmis, se luovutetaan kuriirille toimitusta varten.
Toimitusaika:
Toimitus kestää yleensä 8-10 arkipäivää, mutta isommissa tai isommissa tilauksissa toimitusaika saattaa kestää kauemmin.
Huomaathan, että tilauksia ei käsitellä, lähetetä tai toimiteta viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.
Enimmäistoimitusaika ei saa ylittää 4-6 viikkoa.
Toimitusaika lasketaan siitä hetkestä, kun tilaus noudetaan ja lähetetään varastoltamme. Heti kun tilaus on lähetetty, asiakas saa sähköposti-ilmoituksen, jossa on kaikki tilauksensa seurantatiedot. Toimitusehdot voivat muuttua määränpään syrjäisyydestä riippuen.
Verkkosivustolla oleva toimitusaika on likimääräinen.
Yritys ei vastaa mahdollisista toimitusviiveistä.
Yhtiö ei vastaa sähköasentajien tai rakentajien uudelleenjärjestelyistä.
HUOM! Jos et ole saanut tilaustasi yllä mainitun ajan kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Kotiinkuljetushinnat
Toimituskulut kaikkialla Euroopassa lasketaan kuriiripalvelun määrittämien hintojen mukaan.
Ennen tavaran toimitusta kuriiri järjestää sinulle sopivan toimitusajan puhelimitse (arkisin ma-pe 8.00-17.00).
Toimituskulut eivät sisälly verkkokaupassa ilmoitettuun tuotteen hintaan.
Toimituskulut lisätään ostoskorin arvoon.
Tavaroiden kokoelma
Kun vastaanotat toimitetun tavaran, tarkista lähetyksen (pakkauksen) kunto, varmista, ettei pakkaus ole vääntynyt tai vaurioitunut. Jos epäilet, että paketti on vaurioitunut tai vääntynyt, älä allekirjoita pakettiasiakirjoja ja palauta paketti kuriirille. Jos paketti on kunnossa, allekirjoita lasku (konossementti) tai muu lähetyksen siirto-vastaanottoasiakirja. Allekirjoitettu asiakirja on todiste siitä, että tilatut tavarat on toimitettu sinulle.
Ostaessaan tuotteita, joiden pituus on yli 2,4 metriä, asiakkaan on ehkä järjestettävä purku.
Tavaran palauttaminen
Teemme parhaamme pakataksemme meiltä ostetut tavarat. Valitettavasti joskus voi tapahtua vahinkoa kuljetuksen aikana. Vaikka et tiedä, onko jokin vaurioitunut vai ei, on aina hyvä ottaa kuvia saapuneesta paketista älypuhelimella, niitä tarvitaan siltä varalta, jos sisällölle sattuu haittaa.
Jos näet merkkejä vahingoittuneesta pakkauksesta, toimi seuraavasti:
1. Ota valokuvat pakkauksesta ja varmista, että vauriot ovat näkyvissä.
2. Pura tilauksesi ja tarkista, ovatko tuotteet vahingoittuneet, ota kuva vahingoittuneesta tuotteesta.
3. Jos rikkomuksia tapahtuu, ilmoita siitä meille sähköpostitse [email protected]
HUOM! Kaikki vaurioituneita tai rikkinäisiä tuotteita koskevat reklamaatiot on esitettävä yhden (1) työpäivän kuluessa toimituspäivästä. Yrityksen on saatava täydelliset tiedot ja kuvaus kirjallisessa muodossa sekä kuvat vaurioituneesta tuotteesta.
Jos ostaja kieltäytyy ottamasta vastaan toimitettuja tuotteita, jotka eivät ole viallisia, hänen on maksettava tavaran palautuskulut meille.
Jos sinulla on pyyntöjä tai kommentteja tavaroiden toimituspalveluista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Otamme ehdottomasti toiveesi huomioon.